söndag 18 december 2011

Topp5 slutet på första versen

dead prez, de la soul, del the funky homosapien
musik som falder me i smaken, hip hop kommer igen
bädda fö musikfest härifrån ti etiopien
tå rhymefest busta(r) rhymes min vän

Så slutar första versen. Insåg att det kanske blir lite långrandigt med mina utläggningar så nu tänker jag bara posta mina favoritlåtar av de nämnda banden.
Dead prez - W4

De la soul - Ring ring ring
Del the funky homosapien - Mistadabolina
Rhymefest - Devil's pie

Busta rhymes - Outro feat Nas, Bun B, Shyne

Outro-låten är från lil waynes skiva carter IV och är antagligen den bästa låten som någonsin kommer att finnas på någon av hans skivor.

Topp-5 låten är i princip färdig nu och förhoppningsvis får jag upp den på youtube nästa vecka. Kommer att ladda upp låttexten i sin helhet samtidigt. Så håll ut lite till, snart kommer ljudklappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar